MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Khamis, 9 Disember 2010

Jalan-jalan ke Air Hitam , Johor

Cuti hujung minggu yang lepas kami sekeluarga jalan-jalan melancong ke beberapa bandar di Johor dan salah satu destinasi yang kami pergi ialah ke Air Hitam . Saya ke Kluang dulu sebab nak jumpa kawan sehobi dan lepas tu kami ke Air Hitam sebab saya nak ke kilang Claytan . Bila dah sampai ke Air Hitam memang mesti singgah deretan kedai dan gerai yang jual macam-macam benda dari seramik , toys , anak patung, seramik hiasan dan ada juga deretan gerai yang jual makanan macam kerepek dan sayur-sayuran serta buah-buahan . Memang best holiday kami kali ni kalau ada kesempatan saya nak ke Air Hitam dan jelajah negeri Johor lagi..

Saya suka kalau dapat jalan-jalan dan berada di tempat macam di Air Hitam ni sebab macam-macam pengalaman baru yang saya lalui dan tengok sendiri . Macam-macam hasil pertanian yang pelbagai jenis dijual di Air Hitam ni . Semuanya buah-buahan dan sayur-sayuran yang dijual memang fresh sangat . Pemandangan macam ni la baru best..

Telur pindang


Ubi keledek madu ni memang manis dan sedap, saya beli dan bila balik ke rumah saya hanya rebus saja dan rasa keledek ni memang manis berbeza dengan keledek yang biasa saya boleh beli di pasar dekat area rumah saya ni..

Holiday kami kali ni ke Johor memang menjadi pengalaman baru buat anak-anak saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan