MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Ahad, 7 Mac 2010

TUNA CASSEROLE


Tuna casserole ni saya masak pada hari Jumaat lepas untuk minum petang dan merangkap dinner untuk anak-anak saya yang kadang-kadang nak ubah selera sebab dok makan nasi saja hehehe tapi saya dan suami mesti makan nasi juga memang perut melayu sejati hehehe

Saya ada bagi resepi tuna casserole ni dalam entry yang lepas pada sesiapa yang teringin nak cuba masak boleh check di bahagian label ya . Resepi ni agak mudah dimasak dan sangat mengenyangkan dan memang menjadi favorite menu anak-anak saya bila dengar saja saya nak masak tuna casserole Aisyah dan Adlina dah happy hehehe dan Adam ikut bersorak macam kakak-kakaknya...




Mash potato bersama tuna casserole iaitu campuran sayur brokoli+mushroom soup+ tuna chunk hmmm sedap ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan