MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Rabu, 17 Februari 2010

GUMBIRANYA


Gumbiranya saya menyambut kedatangan kawan-kawan ke rumah saya pada tengahari Jumaat lepas .Terima kasih banyak-banyak pada kak Chah yang datang jalan-jalan jauh dari Kemaman dan pada Yatt serta kak Azzah8 . Bestnya dapat berkumpul bersama teman-teman sealiran sebabnya kami dapat berkongsi cerita tentang hobi kami yang sama iaitu tentang vintage/antique porcelian or pinggan mangkuk antik . Kalau ada kelapangan di masa depan jom la kita berkumpul lagi...

Menu pada lunch Jumaat lepas saya masak sambal sotong , masak lomak ayam , ikan goreng dan sayur goreng campur and for dessert saya baked a simple chocolate cake hmmm yummy..


Kami berempat dari kiri saya , kak Chah , kak Azzah8 dan Yatt...

Kalau ada sumur di ladang ,
Boleh la saya menumpang mandi,
Kalau ada umur yang panjang ,
Boleh la kita berjumpa lagi .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan