MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Khamis, 16 Julai 2009

TAG

Dah lama saya dapat tag ni dari Linda , lama betul baru saya nak buat tag ni sebabnya dok tangguh banyak kali..
So , ini la jawapannya...

1. Anda sudah mempunyai berapa org anak & nyatakan Girl Or Boy???

# 2 perempuan dan sorang boy

2. Bila perancangan anda untuk menambah anak??
# Rasanya dah cukup la tutup kodai dah den ni....

3. Nyatakan nama anak anda & apa makna nama anak anda dlm Islam??
# Nur Aisyah - Cahaya kebahagian
# Nur Adlina - Cahaya keadilan kami
# Muhd Adam - mengikut nama Rasul-rasul...

4. Siapakah yg memberikan nama anak anda??
# Nama 2 orang anak perempuan saya tu , saya yang bagi . Nama Adam ni hubby yang suka sangat dia bekenan dah lama ...

5. Dari mana tercetusnya idea memberikan nama anak anda??
# Saya tengok dan pilih dari buku nama-nama islam , terus bekenan je...

6. Sekiranya anda dikurniakan seorg lagi cahaya mata...apakah nama yg akan anda beri...
Hmmm tak tau la tapikalau ada la anak lagi nama dia mesti start dari huruf A..


7. Berapakah perancangan anak yg anda mahu & nyatakan berapa girl & berapa boy???
#Syukur la dah ada 3 orang anak ni....kalau ikut plan dulu nak lebih la hehheee....


8. Bagi yg mempunyai anak lebih dari seorg...nyatakan jaraknya beza umur anak anda??
# Yang sulung gan no 2 beza 6 tahun. Jarak yang nombor 2 gan no.3 adalah 3 tahun...


9. Untuk kelahiran anak anda yg akan datang..anda nak Girl @ Boy?? Nyatakan sebabnya??
# tak kisah boy atau girl tapi dah tak ada kelahiran lagi dah sebab dah tutup kedai..

10. Apa ciri2 persamaan anda & anak anda??
# simple , suka bercakap dan banyak la lagi ...


11. Upload gambar anak anda untuk tontonan semua rakan blogger...Gambar anak saya ada kat side bar blog saya ni ..tengok la yaa...

12. Nak Tag???

Hmmmm tak yah la kot saya tag sapa-sapa pun nanti la lain kali heheee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan